Семінар-практикум
2024-11-29
29 листопада 2024 року в КЗ «ВИСОЧАНСЬКИЙ ЗДО» відбувся семінар-практикум професійної спільноти педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Височанської селищної ради на тему: «Методична скарбничка» як інноваційний ресурс для професійного розвитку педагогів дошкільної освіти в період воєнного стану».
Мета:
· вдосконалення професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти;
· модернізація методів, засобів, форм організації освітнього процесу;
· сприяння обміну досвідом між педагогами, підвищення мотивації до саморозвитку та професійного зростання,
· попередження емоційного вигорання педагогів до професійної діяльності.
Вихователь-методист КЗ «ВИСОЧАНСЬКИЙ ЗДО» Любов Ярошенко виступила з доповіддю «Педагогічне партнерство та обмін досвідом – важлива спонука до творчої діяльності, професійного зростання та мотивації рухатись далі». Вона відзначила, що педагогічне партнерство та обмін досвідом – це одна із форм методичної роботи, прерогативою якої є активний обмін напрацьованого матеріалу.
Організовуючи роботу семінару-практикуму вихователів закладів дошкільної освіти мали на меті: створення колективу однодумців, об'єднання зусиль педагогів на підвищення якості освітнього процесу; підвищення та удосконалення професійної компетентності педагогів, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду.
Також вона відзначила, що в основу педагогіки партнерства закладено: спілкування, взаємодію та співпраця між педагогом (вихователем), дітьми і батьками. Тому необхідно вивчити запити і пропозиції батьків, рахуватись з ними, у межах розумного і своїх можливостей та задовільнити їх.
Також звернули увагу на симптоми професійного вигорання і стрес.
Любов Ярошенко надала рекомендації про основні ресурси, які суттєво впливають на наше життя. Найважливіші з них — це, власне, життя і фізичне здоров’я. Їх необхідно берегти, підтримувати й не ризикувати ними дарма.
Вихователі КЗ «ВИСОЧАНСЬКИЙ ЗДО» презентували досвіди роботи:
1. «Сенсорне виховання в дидактичній системі закладу дошкільної освіти». (Вихователь І. КАМИШАН).
2. «Використання дидактичних ігор у процесі підготовки дошкільників до профорієнтації». (Проведення практичних ігор).( Вихователь-методист
Л. ЯРОШЕНКО).
3. «Становлення особистості дошкільника в процесі розвитку пізнавальної активності». (Проведення практичних дослідів та експериментів). (Вихователь Т.СКАКУН).
Вони продемонстрували цікаві дидактичні ігри, досліди та експерименти.
В практичному блоці «Арт-терапія як ефективний метод профілактики професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти». Використання елементів арт-технологій «Музикотерапія та ізотерапія» вихователі Т.САБЕЛЬНИК і Т.ШАНДИБІНА провели майстер-класи:
- Майстер-клас «Дудлінг і зентангл – корисне малювання для дітей і дорослих»;
Використання елементів арт-технологій «Вірші в картинках».
В кінці семінару вихователі спільноти представили домашнє завдання: «Оптимістичні побажання від професійного вигорання».
Таким чином, виконана робота дозволяє зробити висновок, що професійна спільнота педагогів закладів дошкільної освіти - це школа підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів, інформаційний простір для обміну педагогічним досвідом.
Семінар-практикум пройшов в дружній творчій атмосфері.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.